12 de gener 2010

El somni que m’arriba


EL SOMNI (II)


 El somni que m’arriba
en encetar el són
té trossos del camí crivellats
per on cauen
com ocells novells del niu.
El somni que m’arriba
és com un arbre
on hi ha branques
mancades de fulles.
El somni que m’arriba
té un rellotge
que marca les hores com vol.
El somni que m’arriba
de vegades té molts colors
i a cops és negre i gris,
amb núvols de malsons.
El somni que m’arriba
el voldria carregat
de fades i màgics bons,
de boscos on tothom riu feliç
i no manca res a ningú,
on la mà neta,
estaria sempre prop d’algú,
vaja com la vida.
El somni que m’arriba
encara és molt lluny.

Safe Creative #1001125300128
http://parlemenpoesia.blogspot.com/2010/01/el-somni.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per les teves paraules...